1.1. Visām mūsu veikalā Expressshop.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija!
1.2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm var būt atšķirīgs, dažreiz tas var būt līdz pieciem gadiem. Precizēt garantijas termiņu varat pie mūsu preces pārdošanas menedžera pa kontaktālruni: 28060088 vai 64112220.
1.3. Lai garantija būtu spēkā, obligāti ir jāuzrādā:
- pirkuma apliecinošs dokumenta oriģināls (kases čeks, pavadzīme vai kvīts);
- ražotāja vai izplātītāja garantija.
Garantijas talonam jābūt pareizi aizpildītam, obligāti jabūt uzrādītam pārdošanas datumam un garantijas termiņam.
1.4. Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz:
- pārdotās preces papildus piederumiem, aksesuāriem un barošanas elementiem, kas ietilpst preces komplektācijā (piemēram, drošinātāji, austiņas, mikrofoni, akumulātori, lādētāji, antenas, tālvādības pulti, saslēgšanas vadi, putekļu maisi, spuldzes un t.t.), kā arī stikla, porcelāna un papīra daļas un ar roku kustināmas plastmasas detaļas, kuru nolietošanās ir normāla parādība;
- nenozīmīgiem defektiem, kas neiespaido pašas preces funkcionēšanu, piemēram, šķembas vai uzrakstu izdzišana uz preču korpusiem;
- uz preču detaļām, kas sabojātas nolietošanas rezultātā.
1.5. Ražotāja garantija nav spēkā, ja:
- precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi, kā arī veikts nesankcionēts preces remonts;
- bojājumi radušies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, ugunsgrēks, zemestrīce un c.) vai nelaimes gadījuma apstakļos;
- tika izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kartridži);
- ja bojajumi radušies citu neatkarīgo apstākļu dēļ, piemēram, sprieguma svārstībās elektrotiklā, kas pārsniedz 10% no normas, nestandarta barošanas avotu izmantošana, nogulšņu veidošanās rezultātā radušies defekti, preces mehāniski bojājumi, svešķermeņu vai mitruma iekļūšana un c..
- ja nav veikta regulāra servisa apkope (attiecās uz precēm, kam tāda ir nepieciešama);
- ja iegādātā prece tika izmantota ražošanas un nestandartiem profesionālajiem mērķiem, kuriem netika paredzēta pēc lietošanas pamacības.
- netika ievērota lietošanas instrukcija un pārkāpti ekspluatācijas noteikumi;
- komunikāciju un satelīttelevīzijas tīkla parametru un citu sadzīves faktoru nesakritības dēļ.
1.6. Sabojāto preci ir jāpiegādā uz garantijas talonā norādīto servisa centru, līdzi ņemot pirkuma apliecinošu dokumenta oriģinālu un garantijas talonu. Ja servisa centrs nav uzrādīts ir jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas centru pa tālruni: 28060088 vai 64112220.